måndag 7 december 2009

Tävling igen!

Jahaja, då blev det hastigt och lustigt dressyrtävling imorgon! :-) Saffe och jag skall traggla oss igenom ett LC:1 fick vi veta nu ikväll. Var egentligen tänkt att vi skulle hoppa 50 cm och det var jag ju inte ett dugg nervös över, men det var bara Ingela och jag som anmält oss till hoppning (Observera att man inte fick välja höjd själv) så nu blev det dressyr för alla istället.Så nu pluggar jag program. Har inte ridit dressyrprogram sen dom bytte program (oj, invecklat men ni fattar)så det var bara att läa sig snabbt som ögat. Nu är ju inte LC:1 så jättesvårt men ändå. Och lite nervös blev jag oxå, även om det "bara" är klubbtävling... :-)

I övrigt allt bra.

Hinner inte mer nu, måste plugga LC:1...

Jo förresten. Håll tummarna för min pappa, han opererar ryggen imorgon.

.

Inga kommentarer: