lördag 27 oktober 2012

Bark har flyttat

Det hade regnat och Bark blev lite frysig

Jag fick en fråga om hur det går med "den bråkiga ponnyn". Det går som så att han har flyttat härifrån. Han gjorde väldiga framsteg i arbetet från marken, longering och tömkörning och socialt beteende. Uteritter heller inga som helst problem. MEN han tänker fanimig inte gå på ridbanan. Han bockade och hoppade en del men det gjorde mig inte så mycket. Men när han börjar stegra sig och stå på bakbenen, ibland så högt så det känns som att han skall slå över vilken sekund som helst - då vill inte jag vara med mer. Så han fick åka till folk som arbetar med detta på heltid, som har mer kunskap och mod än mig.

Jag är säker på att det går utmärkt, för Bark är bortsett från det lilla ridbaneproblemet en väldigt mysig ponny. I wish him all the best! :-)

Inga kommentarer: