onsdag 29 juli 2009

Vi kan!

Saffe och jag var borta hos Bondessons och lånade deras hinder ikväll. Peter var med som hinderbyggare samt fotograf. Tyvärr orkade han inte stå upp så det är en eltråd mitt på varje bild men det är sånt man får ta :-)
Saffe var jätteduktig, bara typ tre knasiga språng innan han hittade sig själv och sina ben. Vi hoppade faktiskt 70 cm! Vi är typ bäst. Erling sa att vi behöver rutin (nähä?) och bara hoppa många språng lixom, så nu ikväll så hoppade vi mest fram och tillbaka och såg till att komma rätt på hindrena och i en bra takt ni vet. Saffe stannade inte en enda gång och jag höll inte på att ramla av en enda gång heller. Över lag ganska bra, alltså!






Har börjat träna med Parodie nu oxå. Borstat och lyft ben har jag ju hållt på med ett tag nu, men de tre sista kvällarna har hon fått ha träns på sig i boxen, och igår och idag longerade jag henne i skritt. Hon är MKT duktig och tycker det är mysigt med uppmärksamhet. Lillan tycker mest att det är mysigt att bli kliad och så, inte att bli ledd och svänga och såna saker. Men visst är hon söt i keps? :-)


Inga kommentarer: