onsdag 17 mars 2010

Mycket nu igen...

Hoppträning ikväll, Saffe ÄR fantastisk, det är inte bara som jag säger. Jag tyckte personligen att jag var ok oxå... Det gick alltså jättebra och jag var inte feg en enda gång. Dessutom började Erling tjata om andra grejer än att jag ska räta upp mig hela förbannade tiden, och jag tolkar det som att jag blivit bättre på att räta upp mig. Eller så har han bara tröttnat på att tjata om det... Men nu skall jag iallafall korta upp tyglarna. (Och ha bättre tryck men det är ju som vanligt)

I övrigt är det fullt ös. Eller tja, beror ju på hur man ser det. Jag har nu elva ansvarsbarn på jobbet. Känns som att jag hinner med, jodå. Idag var dock ingen av dem där typ, för alla ligger hemma och spyr. Undrar när jag skall få kräksjuka? Tre barn som kräktes på förskolan idag, ett under om personalen klarar sig.

Peter fyllde år igår, vi hade kalas i lördags. Han hade beställt smörgåstårta från maxi så jag skulle slippa fixa med mat, jag fick ju då jobba lördag förmiddag... Inte med barnen men med "övriga frågor". Hmpf. Kalaset var i full gång när jag kom hem och allt var så trevligt. Dock lite kommentarer om huruvida jag ljugit när jag skrivit om all den jävla snö jag skottat eftersom det är "ganska" mycket snö på gården. Dom skulle ha sett hur det såg ut INNAN jag/ vi skottade... Suck. Men nu verkar det vara töväder iallafall och jag ser inget fel i det.

Jag är så sabla trött. Får skriva mer en annan dag. Måste sova så inte skuggorna under ögonen blir mörkare och jag måste använda konsoller istället för concealer... ;-)

.

Inga kommentarer: