tisdag 8 mars 2011

Energi

Nu är jag sådär ill-arg på min mobil igen. Jag har en jättefin bild i den som jag tänkte lägga in här, men NEJDÅ, det gör vi INTE! Jävla.
(Men bilden på Saffe får duga då, fastän den är lite sned)
.
Idag var Saffe och jag ute på vad som skulle föreställa en lugn tur. Gångartsmässigt var den väl ganska lugn (mest skritt och trav) men då räknar vi inte hit-och-dit-flaxandet, alltså. Världen var läskig som fan idag. Och på slutet fick han pulsa i ganska mkt snö så han var precis helt trött när vi kom hem. (Inte. Energi var ordet)
I söndags red vi dressyrlektion. Det var ju himlans trevligt att få lite ordning på eländet. Galoppen blev riktigt ok och allt det andra oxå. Märkligt att man inte kan rida ordentligt om man inte har en ridfröken som skäller på en..?
.
.

Inga kommentarer: