söndag 1 januari 2012

Nytt år, nytt liv

Jag tillhör en av dom där som avger nyårslöften. Och tro mig, jag vill verkligen hålla dem. Men jag tänker inte avge nåt vikt-löfte i år (där har jag "mål" = skillnad), utan i år är mitt löfte att varje vecka pröva minst ett nytt recept på antingen mat, bakverk eller dylikt. Hade detta löfte förra året oxå, och höll det faktiskt riktigt länge. Fram till Peters olycka, faktiskt. Efter det kom livet lite allmänt ur led....

Jaja, idag är det iallafal nyårsdagen och Saffe är igångsatt igen. Han är pigg och glad och känns fin!


Såhär började jag nyårsaftonskvällen. Skål!


1 kommentar:

Åsa sa...

Gott Nytt År
Vilket fint badkar ni har, jätte snyggt.
Kan du utöka ditt nyårslöfte med att lägga ut receptet här på bloggen på det nya som du provar?
Kram !!