lördag 5 februari 2011

Den Stora Tröttheten

Länge sen jag bloggade nu, men det finns en väldigt enkel anledning. Jag är så TRÖTT. Hela hela tiden trött, yr och huvudvärk. Varit vid doktorn, får svar på proverna på måndag. Hoppas att det är något enkelt, hoppas att dom hittar nåt överhudvudtaget. Att jag får nån liten tablett och så vips är jag pigg. Det hade vart nåt det.
.
I övrigt så knatar det väl på. Saffe och jag har varit i ridhuset ett par vändor och även kunnat rida ut här hemma. Har inte pressat honom nåt men det har gått bra och galoppen har blivit något bättre. Under uteritter funkar den jättebra, men det är lite svårare i ridhuset. Styrkan fattas ännu lite.
Idag har vi varit på dressyrträning hos Gerd för första gången på åtta månader eller nåt sånt (Sen har jag legat på soffan resten av dan. Trött, som sagt) och det gick BRA! Han var duktig som bara den även om han blev lite matt mot slutet. Gerd tyckte han såg fin ut och jag fick i läxa att andas mot ryggraden :-)
.
Nalle mår oxå toppen. Han och jag var på hoppträning i onsdags och han gick som en klocka. Han är helt felfri, typ.
.
Lillpuff har varit lite förkyld i veckan men mår nu bra igen. Hon jobbar på bra och Peter var jättenöjd med henne idag.
.
Nu tjatar Peter att jag skall hoppa in i duschen så att vi inte blir försenade. Travgala ikväll. Jag är trött. Skal försöka bemästra det och ha kul. (Lyckades igårkväll, var på spelkväll hos vänner och hade toppenkul! Men det tog på krafterna....)
.
.

Inga kommentarer: