söndag 15 maj 2011

Jobbångest

Imorgon skall jag jobba igen efter att ha varit ledig en hel vecka och pussat fölungar. Känns sådär kul. Skulle kunna tänka mig att vara hemmafru på heltid tror jag. Skulle jag "sakna det sociala" som folk brukar tjata om, ja då får jag väl åka till jobbet och hälsa på helt enkelt. Inte för att jag behöver fundera, tror inga miljoner ligger och lurar runt hörnet tyvärr...

.

Fölisarna och deras mammor mår bara fint, inga bilder idag för jag har inte tagit några med telefonen, bara med kameran och den orkar jag inte gå ner efter. Kanske nya bilder imorgon :-) Idag har vi iallafall släppt ihop dem och det var hur odramatiskt som helst. Putte är lite nyfiken på Nisse men Nisse vågar inte riktigt leka ännu. Men Nisse vågar prata med oss människor men det vågar inte Putte. Det skall bli roligt att få se dem växa upp och se om deras personligheter utvecklas så som man tycker sig ana redan nu....

.

Dom andra hästarna mår oxå bra. Ridit båda mina och Peter har kört de andra två och allt funkar bra. Så bra att Saffe och jag är anmälda till hopptävling den 27 maj....

.

.

1 kommentar:

Anonym sa...

Helena.....hemmafru..... ja de låter inte illa. Sen att gå och pussa på föl hela dagarna de låter toppen.
Lycka till med de två små hingstarna nu.
//Maja