fredag 6 juli 2012

Nytillskott i familjen

Välkomna Sheldon och Zeke!

På den här bilden ser det ut som två marsvin men det är det inte

Sheldon blev nog tappad som liten men söt är han ändå :-)

Isbergsallad från eget land var nog det godaste dom ätit någonsin

Igår kom Sheldon och Zeke. Lejonhuvade dvärgvädurskaniner. Dom är ungefär hur söta som helst. :-)

Jag hade jättefina bilder på när vi byggde buren men med hjälp av teknikens under så blev dom raderade av misstag :-( Ni får helt enkelt tro mig på mitt ord när jag säger att det blev så bra allting.

Tulo och Zodiac är väldigt intresserade av småpojkarna. Men Tulo förklarade för mig att dom håller faktiskt vakt så att inga andra katter skall komma och hitta på dumheter. Sådeså.


1 kommentar:

Åsa! sa...

Men SÅ SÖTA!!! De måste få följa med på nästa läger vi har tycker jag!