fredag 3 oktober 2008

Tävling imorgon

Så var det dags för årets sista distanstävling för året, iallafall får våran del. (Det är en ritt till i Halland om tre veckor, men dit ska inte vi)
Imorgon rider jag och Saffe 50 km i Stenkyrka och Tingstäde, ska bli kul! Var ute en lugn sväng med honom nu i eftermiddag och han känns pigg och fin. Det är många ekipage nere från fastlandet, men vi ger oss inte på förhand iallafall...

Så ikväll har Saffe blivit badad, friserad, masserad, omsömmad, linimentad och lindad. Känns som att jag har varit ute i stallet sen jag kom hem, men nu tror jag iallafall att allt är iordning inför morgondagen. Putsat läder och packat och fixat fikakorg... Lagt fram alla papper (en gång åkte jag utan licens och Grönt Kort, ajaj...)

Håll tummarna för mig! Strarten går 09.30 om nån vill komma och titta. :-)

.

Inga kommentarer: