söndag 12 juni 2011

Hopptävlat igen - börjar bli veteran på området.

Hopptävlat idag igen. Idag var det 10 cm högre än förra gången. Inte så mkt kan tyckas, men det är det faktiskt. Alltså; idag 90 cm. Jag var apnervös men lugnade mig ganska snabbt när jag väl kommit upp på Saffe. Han kändes trygg och fin och han hade läget fullständigt under kontroll. Hindrena krympte till pytte-hinder (dom kändes enorma när jag gick banan...) Framhoppning - check. Hoppa 90 cm- bana - check. Felfritt, inga problem nånstans! Saffe var helt fantastisk och jag var ok jag oxå. Duktiga, fina Saffe (som jag förvisso kan vara ganska arg på ibland, men så icke idag). Han var toppentoppen. Det är precis som att han känner på sig när jag är nervig och tar över ansvaret då. "Det är bäst jag tar tag i det här för hon där uppe verkar ju inte reda ut det" Typ. :-)

Sara var där och tog kort, när jag fått dem så lovar jag att ni skall få se, dom var jättefina. Hon kan hon, den flickan :-)

Inga kommentarer: