onsdag 12 augusti 2009

Stora framgångar

Ikväll var det hoppträning igen. Började illa. Saffe tänkte helt enkelt inte hoppa det gröngula hindret. Stannade/sprang förbi säkert fem gånger innan vi kom över. Men sen löste det sig och allt gick bra igen. Idag fick vi träna svängar och långa vägar, lixom. Saffe och jag hoppade 1.10 meter! Jag vet inte om ni inser hur bra det är, speciellt för att vara Saffe och jag. Det är så kul! Observera att jag inte visste att det var 1.10, Erling höjde när jag hade ryggen emot... :-)

Lunchtrav var det idag oxå, Madde skulle kvala och det gjorde hon, det gick bra. Hon var lite spänd men travade fint och bra. Så nu får vi se om det blir start sista tävlingsdagen.

Jag hinner inte mera nu, måste duscha och så packa sista. London imorgon! :-)

.

1 kommentar:

terese sa...

hej hej.. hittade hit på nåt underligt sätt haha!!!
men upptäckte att vi har(haft samma ridlärare... red för erling förr.. å det där med att höja upp hinder när man vänder ryggen till, det är hans specialite... haha.. men han är grymt bra!!! lycka till med allt!!!!