fredag 20 augusti 2010

Hoppträning och hängträning

I onsdags var det hoppträning och det är med glädje jag kan säga att Nalle och jag var back in buisness. Inte felfria nejdå (eller jo egentligen men vill ej skryta) men bra mycket bättre än förra gången.
Hoppade lite studs och kluriga svängar (kluriga var ordet) och tränade positivt tänkande. Inte tänka/ säga INTE. Svårast den kvällen :-)
Mor och far var med och far tog bilder samt filmade lite. Han tag inte så många kort med min kamera för den gillade han inte (??) men här är ett iallafall:


Fler en annan dag när jag får dem han tog med sin kamera.
.
Håller på och borstar och masserar Saffe så han inte skall jänna sig så bortglömd men han är ej lycklig iallafall :-/ Inte så ofta jag har längtat till oktober, men just nu så gör jag det så att vi åtminstone kan få börja promendera lite.
.
Omega är utnämnd till Queen of kardborrar. Gå in på hemsidan och kolla bilder så förstår ni varför. Och så är det Varje Dag. Borde inte kardborrarna ta slut snart?
.
Börjar psykträna samt hängträna på Parodie. Hon tar det bra tycker jag. Imorgon skall tränset på igen och vi skall longera med gjord. Fast hon är så fet så jag vet inte om jag får runt den. Hoppas.
.
Måndag = trav och Madde startar från spår 12 i lopp sex. Hoppas hon vinner för jag är fan pank.
.

Inga kommentarer: