fredag 27 augusti 2010

Höstdepressionen kommer tidigt i år

Alltså, just nu är det ganska många saker som inte är så bra. Pessimismens och negativismens kväll. Peter är på middag med några kompisar så han kan inte trösta mig. Annars är han det bästa, bästa botemedlet mot tidiga höstdepressioner. För tidig höst, det är vad det är. Slutet av augusti och svinkallt + höststormar.
.
Så för att göra denna afton lite sämre för er alla, och för att inte jag skall vara den enda som känner sig lite låg skall ni nu få ta del av lite mindre roliga saker. (Fan er om ni skrattar)
.
* Det är höst i augusti och jag har typ aldrig sett så mkt regn. Börjat hata regn.
* Den eventuella löneökningen får vi oktober retroaktivt från april. Wow tänker ni, massa cash på en gång! Massa skatt på pengar jag kunde haft kul för, tänker jag.
* Saffe är halt. Nej inte halt men skadad.
* Jag håller på att frysa ihjäl.
* Jag är ej smal eller rik.
* Jag hinner inte ens med hälften av allt jag borde hinna. (Borde jag sitta vid datorn mindre tror ni?)
* Jag såg just en film som jag trodde skulle vara jättebra som inte var det.
* Nu kom jag faktiskt inte på mer.
.
Jo en sak till:
* Jag kan inte få bilderna i den ordning jag vill på min blogg.
.
Positiva klubben har möte i mitt vardagsrum ikväll, varmt välkomna. Men när Peter kommer hem får ni gå för då börjar jag må bättre igen.
.

Inga kommentarer: