onsdag 17 november 2010

Cellprov

Att ta cellprov är inte speciellt roligt, om ni nu trodde det. Det finns andra saker som är roligare. T.ex.
.
1) Hoppträna
2) Badrumsbygget går framåt
.
Ettan först då. Nalle och jag, hoppträning ikväll. Gick riktigt bra, jag har sån tur som har en sån gammal goding som Nalle som tar hand om mig. <3 Om jag bara kan räta upp mig lite mer så skall ni se att det kanske blir riktigt bra till slut?
(Jag har förresten inte anmält mig till dressyrtävlingen i helgen. Jag fick aldrig reda på vem som skulle vara domare och då orkade jag inte med det ifall ni-vet-vem skulle döma och hata oss igen)
.
Tvåan då. Idag kom innertaket upp och det är så FINT! Tyvärr ingen bild för min mobil är mongo (Nån som vill köpa? Ericsson xperia mini pro eller vafan den heter. Jävla fanskap. Eller jag menar JÄTTEbra såklart. Billigt. Först till kvarn) Imorgon skall jag försöka hinna/ komma ihåg att ta en bild med riktiga kameran så ni får se. Det kommer att bli jättebra! *längta*
.
Saffe och jag har börjat trava så smått. Han tycker det är superkul och uppför sig oklanderligt. Jättefin i formen och lyssnar bra. Men han vill springa MER förstås! :-) Friskhetstecken! <3
.
.

Inga kommentarer: