lördag 13 november 2010

Regn = städa

Det har regnat HELA dagen. Jag har städat HELA huset, från golv till tak. Så även om det är fint väder imorgon så kommer jag inte vilja gå ut. Jag kommer bara att vilja sitta inne och njuta av hur rent och fint det är. Och badrummet är "snart" klart. Nån månad eller så till bara :-)
.
Imorgon är det Fars Dag och brunch med mamma och pappa. Förutom det så är det ridning och hästfix på schemat. Regn eller ej, nu går det inte längre. Måste rida! VILL rida, kanske man skall säga, för det är ju mer det det handlar om.
Hästarna mår iallafall bra, Nalle var underbar på dressyrträningen förra helgen, om jag nu inte nämnt det redan. Det är interndressyr den 21 nov och får vi veta vad det är för domare så anmäler jag kanske. Det är förvisso L:B1 men det har faktiskt Nalle och jag skumpat runt förut... Friskt vågat osv.
.
.

Inga kommentarer: