onsdag 18 mars 2009

Några punkter...

Det var ju ett tag sen sist, så jag tänkte helt kort bara redogöra för vad som hänt, i punktform.

* Peter har fyllt år. Vi hade kalas och allt var trevligt och han fick många fina presenter.

* Jag och Saffe var i ridhuset ikväll. Det gick bra, han var riktigt fin men på bettet! Tog det ganska lugnt, ett tag sen vi var där.

* Jag lyssnar ganska konstant på Il Divo. Fick två skivor av pappa som går varma (Tack pappa!) Rekommenderas.

* Omega är riktigt tjock. Snart föl...

* Katterna är avmaskade.

* Grenledarträff för distansen. Att anordna en tävling är inte piece of cake och jag börjar ångra att jag gav mig in i det.

* Jag har inte gått ner så mkt i vikt alls.

* Jag tror att Malena Ernman vann p.g.a. sina biceps. Så ser mina armar oxå ut. I mina drömmar alltså.

* Jag skulle kunna tänka mig att byta jobb ganska snart.

.

Inga kommentarer: