måndag 2 mars 2009

Sjuka tider

Nämnde jag att jag kände mig bättre? Tar tillbaks. Vågade mig iväg till jobbet idag men fick åka hem efter tre och en halv timme igen - 38,3. Trött, trött, trött.
Peter är hemma, 38,7. Min brorson ligger på sjukhus med dropp och hög feber. Stackars liten. Det är verkligen härliga tider...

Har alltså inte ridit men det fattade ni kanske. Peter är ju mkt sjukare än mig såklart (han är ju man) så jag tog stallet själv idag. La inte direkt ner min själ i rengöring, men jag blev ändå helt slut och fick gå in och vila efter hälften av jobbet. Stackars hästkrakar, känner sig väl helt bortglömda... Får försöka ta igen det när vi båda är friska...

Orkar inte skriva mer. Även om jag orkat hade det nog inte varit så smart att fortsätta, det hade ändå bara blivit gnäll.

Krya på er.

.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet precis hur du känner dig.
Hoppas vi kryar på oss till helgen, om vi skall orka rida långt. Tack för att du tycker att jag är modig (tidigare inlägg). Det finns nog de som bara tycker det är dumdristigt.
Hör av dig om du behöver något, åker förbi er i kväll...
Krya på er.