lördag 10 juli 2010

Bröllop imorgon

Imorgon gifter sig min bror med Eileen. Jag är tärna och "toastmadame" Ett tag såg det ut som att jag skulle bli servitris oxå, men det löste sig tack vare goda vänner och redigt folk. Tack för det!
.
Idag har vi varit och fixat festlokalen, dukat och grejat. Tror att allt kommer att bli finemang. Jag är inte nervös än, får se om jag blir. Prata inför folk brukar ju inte vara nåt problem, men imorgon skall det göras på engelska. Hm...
.
Jag är ganska trött. Jobbar två veckor till. Känns segt men jag tror att dom kommer gå ganska fort dom där veckorna. Annars allt bra. Hästarna slöa i värmen. Promenerat med Saffe, han är iallafall ohalt i skritt och det lilla jag sett att han travat i hagen har han oxå varit ohalt. Nalles ögon fina igen. Båda märrarna dräktiga i 30:e dygnet. Trav på måndag, Madde startar inte men Peter kör två lopp, bl.a. uttagning till Amatör-SM.
.
Måste sova. Stor (och förmodligen varm) dag imorgon.
.

Inga kommentarer: