onsdag 14 juli 2010

Friskförklaringar och bröllop

First things first: Saffe är friskförklarad! Nu är det långsam, försiktig igångsättning som gäller. Var ute och skrittade idag och travade ca 100 meter och han kändes laddad och fin. Han gick på tygel trevligt och gjorde bara ett par flaxeliflaxgejer när 1: en tistel försökte äta upp honom och 2: när han fick syn på kor 2 km bort.Kul att sätta igång honom igen. Hoppa i slutet på okt - början på nov. Den som väntar på något gott osv.

Red Nalle en sväng idag oxå. Han försökte med taktiken "springa ifrån flugorna" Funkade sådär. Han blev ganska varm på kuppen men han tänkte INTE lugna ner sig. Krut i gammelgubben. De fick båda bada i svalt vatten både igår och idag. Torkade på ca. 1 minut.

Peter Best Man och Björn marskalk på Fredriks och Eileens bröllop

Alkohol överbryggar alla kulturella och språkliga hinder

Karen och jag tärnor i Klinte kyrka


På väg in i kyrkan



Brudparet Fredrik och Eileen
.
Ja och i söndags var det bröllop. Bilder ovan för er som inte ser det. Det var varmt som satan men det gick bra och allt var lyckat. Vill passa på att tacka kökspersonalen en gång till. TACK! Ni gjorde ett alltigenom suveränt jobb, vissa av er med otroligt kort varsel dessutom.
Tror egentligen inte att det var nåt som gick sådär jätte-galet bortsett från att jag skrivit fel namn på en unges placerings-sten (pinsamt men dom hade FAKTISKT sig själva att skylla. Vill ni veta mer om detta - maila mig)
.
Nu hinner jag faktiskt inte mer idag, skall in till stan och träffa kompisar. Börjar sent imorgon så jag kände att jag kunde lulla på stan lite ikväll...
.
Lev väl.






Inga kommentarer: