onsdag 7 juli 2010

Hoppträning

Nalle och jag på hoppträning ikväll. Det var inte svalt. Banan var vattnad = mkt bra annars hade vi försvunnit i ett dammoln. Lite regn kanske?
Iallafall. Nalle är så saaabla sabla duktig. Han hoppar helt underbart även om jag inte är världens bästa hoppryttare. För det är jag typ inte. (Går inte att bli det när man är höjdrädd) Alltså, det är som Erling sa, jag är van med att Nalle brukat hjälpa till ändå lite mer, men att han inte riktigt orkar det på samma sätt nu när han är 20+. Så nu måste jag hjälpa honom mer = inte släppa allt och lägga mig på hans hals :-/ Jävla helvete vad man är obildbar.
Men jag kan ju trösta mig med att Nalle ändå hoppar super, lixom. Och det gör ju faktiskt Saffe för det mesta oxå, men då är jag automatiskt lite mer på alerten känns det som. För då vet jag att såsar jag till så blir det inget. Nalle är lite mer självständig. :-)
.
Saffe skrittas vid hand och är pigg och glad. Travar lite i hagen och ser fullständigt ohalt ut. Håller tummar.
.
Madde femma med nytt rekord i måndags.
.
Jag på historiens billigaste käk-kirurgbesök, 293 kr. Skulle dessvärre kosta mer nästa gång, typ 5000 kr men då får jag droger. Gilla. :-)
.

Inga kommentarer: