fredag 17 september 2010

Mkt nu

En hel vecka sen jag bloggade, ajaj. Får försvara mig med att det varit lite mkt nu. Åker till Rhodos om fyra dagar, har en häst under inkörning och en under inridning, möten på jobbet, måste göra nya hagar, måla stallet etc. Stress och härj.

Iallafall så gick det vansinnigt bra på hoppningen i onsdags. Nalle är en klippa som ingen annan. Han hjälper mig när jag behöver hjälp och stödjer mig när jag behöver stöd och klandrar mig inte när jag klantar mig. Det är så en riktig kompis skall va! *älska*

Jag börjar få ont i halsen men visst försvinner väl det om man inte låtsas om det?

imorgon kommer Vincent och jag och Peter skall vara barnvakter när hans föräldrar skall på bröllop. Han skall sova här. Vincent är en 2-årig pojk som går på mitt dagis, om ni undrar. Inte en hund eller häst som man kanske skulle tro i första hand, eftersom det gäller oss :-) Nej alltså, en livs levande, äkta unge. Blir spännande.

Nähej, nog bäst att sova så att halsontet försvinner och jag är laddad inför morgondagen.
.

Inga kommentarer: