fredag 26 februari 2010

Angenäm känsla


Den här och jag har umgåtts flitigt nu på senaste tiden


Idag har jag varit LEDIG från mitt arbete på förskolan. Det var UNDERBART på alla sätt. (Jag gillar mitt jobb men jag gillar att vara ledig ännu mer)
Jag har en angenäm känsla i kroppen som jag tror beror på en kombination av följande tre saker:

1) Jag har städat hela huset.
2) Det är plusgrader ute.
3) Jag har varit ute på promenad.

Eller kanske:

4) Jag fick sovmorgon, Peter fodrade och släppte ut innan han åkte.

Iallafall så har det varit en skön och välbehövlig dag. Och som sagt så är det ju en STOR bonus att det har töat ca 1 dm idag.

Hoppningen i onsdags gick strålande. Saffe är typ sagolik. Erling skrattade lite när jag sa det, undrar varför? Höll han inte med?? Jo, det måste han ha gjort... Väl? I vilket fall som helst så var JAG jättenöjd med lilla pållen, allt kändes så bra. Även om man gör några missar här och där så kan helheten lixom kännas bra, och det gjorde den i onsdags. Så jag är redo för hopptävling (på klubbnivå, alltså) på tisdag! Och på söndag programridning, LC:1. Ojoj vad vi ligger i.





Tulo är lixom lite sugen på Peters glass

Inga kommentarer: