måndag 31 augusti 2009

My God!

Såg dressyr på tv igår. Världens vackraste häst slog nytt världsrekord i kur. (Kan inte göra u med prickar över men ni fattar) Han är tillochmed finare än Saffe. Han heter Moorlands Totilas och är en 9-årig hingst som rids av holländaren Edward Gal. Han är helt enkelt sagolik.




Saffe och jag försökte oss på lite liknande idag och gick väl bra för att vara på vår nivå, lixom :-)

Helgen försvann i ett nafs. Långritt i lördags, jättemysigt hade vi, sex stycken som red i lagom tempo, hoppade några små hinder på terrängbanan i Fröjel. Sen grillade Peter och jag hemma, fick sms av Ingela mitt i natten (haha). Kul att det var så den här gången och inte tvärtom :-)
Söndagen gick åt till att stäääääääda (astråkigt men kul när det är klart) och sen mina föräldrar och Peters föräldrar hit på middag. Jag var aptrött men tror att jag uppförde mig ordentligt iallafall.

Nu börjar Bones.

.

Inga kommentarer: