tisdag 6 januari 2015

9 saker du aldrig kommer höra mig säga

1. Snö - så hiiimla härligt! (Nej. Kallt, halt, jävligt)

2. Choklad? Nej tack. (Älskar choklad)

3. Om jag vinner 100 miljoner kommer jag ändå att fortsätta jobba. Jag skulle sakna jobbet annars. (Eh, nej. Jag skulle inte gå till jobbet om jag inte behövde pengarna)

4. Nejdå, det gör inget att din vrålande unge hällde ut en mugg cola på mina ben och skriker och vrålar och beter sig som ett jävla monster. Barn är ju barn. (Håll ordning på din förbannande unge för helvete. Jo, jag jobbar med barn och JUST DÄRFÖR vet jag att barn KAN uppföra sig/bete sig som folk)

5. Klart att män ska ha högre lön för samma arbete. Det förtjänar dom. (Nej, det förtjänar dom inte)

6. Det bekommer inte mig att folk luktar illa. Sånt märker inte jag. (Detta bekommer mig i allra högsta grad. Duscha eller stanna hemma)

7. Jag tycker att min övervikt är klädsam. (Nej det tycker jag inte)

8. Det är så synd om knarkare. (Nej. Någonstans har dom gjort ett val. Ett dåligt sådant, men ändå ett val.)

9. Råttor är helt ok att ha som sällskapsdjur. (Behövs kommentar på den? Nix)

Inga kommentarer: