lördag 8 november 2008

James Bond

Har varit ute på tur idag. Bestämde mig för att inte börja försiktigt utan red med Peter på en travtur på en mil. Det gick bra och Saffe uppförde sig exemplariskt, så nu får jag ju ta tillbaka alla elaka saker jag sa om honom efter förra ridturen... :-)

Ryggen känns helt klart bättre. Jobbade i fredags, hade ganska ont på kvällen sen, men bättre i morse. Funderade på om jag ridit för lite? Träna (= rida) mer så stärks ryggen, ja det säger ju egentligen sig självt... Kanske skulle ta och träna lite annat oxå, så att magen stärks av annat än fett, if you know what I mean...

Ikväll skall Peter och jag ut och äta och sen på bio. James Bond - Quantum of solace. Ska bli kul, jag gillade den förra med Daniel craig. Har iofs hört att den här skall vara blodig och våldsam, men jag får väl blunda om det blir för läbbigt. Bara kika när han har bar överkropp och så... ;-)

.

Inga kommentarer: