onsdag 19 november 2008

Massage

Blev ingen ridtur idag, det snö-regnade ganska kraftigt ikväll... Så det blev borstning av de tre som var hemma (Madde var i stan på snabbjobb) och så fick Saffe massage. Det är jobbigt som fan, men han gillar det och han får det tyvärr alldeles för sällan....

Skulle hinna med en hel massa ikväll hade jag tänkt, men så fastnade jag ute i stallet (Händer det bara mig?) och städade och borstade och friserade lite och myste rent allmänt. Sen blev det tempo tempo när jag kom in, laga mat, göra rabarberpaj, elda, diska, vika tvätt, kolla på travet på tv (under tiden) maila runt lite viktiga grejer... Har nu dammsuga, duscha och ÄTA rababerpaj kvar innan Greys Anatomy. Fast ätandet blir nog under tiden för jag är rätt mätt nu och lär inte orka än på ett tag.

Blabla, intressant det blev idag.

Always at the top.

.

Inga kommentarer: