onsdag 25 februari 2009

Kluven




Var detta ett bra avsnitt av Grey´s Anatomy eller inte? Stora frågor att fundera på ikväll. Om ni inte fattat det så gillar jag GA väldigt mycket. Men idag är jag lite kluven. Tycker nog att Meredith kunde fått soloingreppet men det är klart... Det hade väl varit lite förutsägbart kanske... Och Izzie kan dom ta och skriva ur serien nu tycker jag, för det är inget kul att hon går runt och pratar med/har sex med Denny som varit död i några säsonger. Men jag gillar att Meredith och McDreamy har fått ordning på sitt förhållande (peppar peppar) och att den våpiga Rose är borta, förhoppningsvis för alltid. Gillar inte Lilla Grey (Lexie alltså) för jag tycker hon är... jobbig. Och Callie är snyggast av flickorna. Så nu vet ni.

I övrigt så har det varit ganska lugnt idag. Jobbade till fyra, hade fixat stallet på morgonen så sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt. Lagat mat, läst, kollat på tv... Tog in hästarna och kollade så att dom mådde bra...

Ingela är förresten så modig. önskar att jag var lika modig som hon. Hon vågar köra med hästtransport till ridhuset trots att vägarna är halare än snor. Starkt. Hoppas jag kommer dit en dag jag oxå.

.

1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj! Tänkte tala om att jag följer din blogg med stort intresse! Har gjort det ett tag nu, men lyckas aldrig kommentera.... Gör nu ett nytt försök o ser om jag lyckas. För övrigt har jag också "blitt med blogg". http://vatternrundan-09.blogspot.com/ heter den om du skulle vara nyfiken.... Ha d bäst! Kram KArin