lördag 19 september 2009

Verkligheten i punktform

* Det verkar som att det kan vara fint väder i Sverige även i September.

* Saffe och jag har skrittat i 45 min idag.

* Torvald Palema är en jäkla häst, oj va fin han var i Åbys Stora Pris idag.

* Min favorit Commander Crowe var trea i första heatet, tvåa i andra = toppen han oxå.

* Har rensat ogräs idag, får fortsätta imorgon. Tråk. (men blir ju fint)

* Medlemsmöte i WRK imorgon, jag skall prata inspirerande om distansritt. Ha.Ha.

* Stackars Immenso November dog på travbanan på Åby idag. Sorg även fast jag aldrig ens klappat hästen. Aldrig sett en häst dö på banan förr. Det är ju som tur är inte så vanligt.

* Gick 35 min promenad med stavar idag. Är jag inte smal imorgon när jag vaknar blir jag sur.

* Grattis Sara som fyller år idag!

* Dagarna går lite för fort (allrahelst dom timmar man är ledig)

* Har suttit ca 1 tim vid datorn och gjort Klangstenen-jobb. (Det kallas visst "barnfri tid". Tur att jag inte har ungar hemma, hur skulle det gå då?)

* Dags att ta in hästarna.

.

Inga kommentarer: