måndag 9 november 2009

Flugor

Jag anser att alla flugor borde vara döda / ha gått i ide nu. Det har dom dessvärre inte. I HATE flugor. Och nu när dom är sådär äckligt slöa och landar på en och inte försvinner för att man viftar... Fick en i örat igårkväll när jag gått och lagt mig. Trauma.

Saffe och jag tränar på. Vi fick läxa av Erling förra onsdagen när Saffe tyckte att serien var för jobbig och det inte gick nåt bra för oss. Så nu hoppar vi 3-studs två eller tre gånger efter varje ridtur. Det går jättebra. Så han skall bli stark och så. Snart skall vi öka til 5-studs.
Därtill så har vi ju läxan från Gerd. Träna magmusklerna (jag) och sitta rakt och inte dra i högertygeln (jag) och hitta ett lägre travtempo (vi båda) samt lyfta på benen (Saffe). Helt kortfattat tycker jag att man kan säga att vi (mest jag då naturligtVIS) har en del att pyssla med. Vilken tur att man har så gott om ljusa timmar på dygnet. (Det där var ironi)

Peter ser på Livet i Fagervik vilket jag tycker är urtråkigt, så jag skall faktiskt dammsuga. Får väl vänta med vardagsrummet...

.

Inga kommentarer: