lördag 2 januari 2010

Nyårslöften

Jag har inte avgett några nyårslöften för 2010. Däremot har jag några mål, men det är en helt annan sak och det kan vi tala om en annan gång.




Idag har jag och Peter varit i skogen och hämtat ved. Det var sjukt jobbigt men nu har vi varmt i huset ett tag till iallafall.



Saffe är igångsatt och han verkar glad över det. Han är pigg och busig och det är lite korkat när det är såhär halt, men vad gör man?
Idag fick Ariel på sig täcke. Det var LÄBBIGT för vet ni? Det följde ju lixom efter henne när hon gick... Så fick hon vara inne i stallet med mig och Peter ensam, mamma och Saffe ute i hagen och det var INTE kul tyckte hon. Men men, några gånger till så skall det nog gå bra det oxå. Parodie fick oxå vara inne en stund själv med oss, hon tyckte inte om det men hon accepterar det ju. Lite spänd, men det är väl samma sak där.




Nu måste jag fan försöka få kontakt med Ingela.

-

Inga kommentarer: