lördag 15 januari 2011

Golvvärme

Två grabbar som gillar golvvärmen i badrummet

Det är SKITväder. Eller det kanske egentligen inte är vädret... temperaturen, kanske man kan säga? Det kom asmkt snö, töade, blev minus igen = IS och HÅRD snö överallt och hur bra tror ni att det går att rida då om man inte har ett ridhus (vilket jag inte har)? Saffe har förvisso både snösulor och fyra broddar i varje sko, men han vet att det är halt och går därför på helspänn hela tiden och alltså är träningen ingen träning utan bara anspänning och därmed skit. Både han och jag är ganska tjuriga för tillfället och idag sa Peter: -"Jag hoppas du kan komma ut och rida snart igen". Vad han menade med det får ni räkna ut själva.

Och mitt (Saffes) nya täcke har inte kommit. Och Parodie har bitit sönder både Nalles och Omegas täcken. Det lutar åt munkorg för henne snart. Alla gamla, fula täcken har snart gått åt och jag vill inte lägga på fina täcken sålänge dom går tillsammans med henne och hennes huggtänder.

Men annars är det bra.


Inga kommentarer: