lördag 22 januari 2011

Inte mycket

Vinter, vackert men trist
Det var inte högt men det var bra! (Och kul framförallt!)

Inte så mycket bloggande på sista tiden men det kan ju oxå bero på att det händer inte ett skvatt. Tråk tråk tråk. Vill rida men mina hästar + isgata = funkar ej. Nalle försöker springa ifrån isen (funkar nästan aldrig) och Saffe blir spänd som en stålvajer. Måste ta tag i ridhuskort men det är ju oxå svårt för jag jobbar på dagarna och på kvällarna är de flesta ridhus upptagna av träningar. Mitt favvoridhus (Det med gummiflis i botten om ni minns?) har jag övergivit. Det var privat och underbart och nästan alltid ledigt men de hade typ såhär <---> stor gårdsplan och stod det mer än en cykel där så gick det inte att vända och som ni vet så kan jag backa med släp, jag vill bara inte! Sådeså. Men fan, jag måste kanske ta tag i det iallafall, för jag VILL RIDA.

Vår snart kanske?



Inga kommentarer: