söndag 2 januari 2011

Lata dagar


Jag fick säsong 2-4 i julklapp av mamma och pappa. Inte blivit helt mycket gjort här hemma... Fast andra sidan s hade jag ju tagit ledigt just för att ta det lugnt. Och det har varit suveränt. Dessvärre så börjar jag jobba imorgon.

Med hästarna är det fortsatt bra. Vi var inne på travet och såg Lillpuff bli körd i lördags, och hon sköter sig oklanderligt så imorgon skall Peter köra henne själv för första gången. Jag har skickat med ett nytt svetttäcke till henne, hon är ju stor tjej nu. Med betoning på STOR. 160 cm. 1,5 år gammal. Vart tror ni detta slutar?
.
Saffe har fått pulsa lite snö som vanligt. Han uppför sig mycket, mycket bra. Nu skall han få på sig guldskorna igen, så vi kan börja trava lite på plogade vägar igen. Tror både han och jag kommer tycka det blir skönt. Pulsa snö är utmärkt träning, men all träning blir trist om man aldrig gör nåt annat...
.
Och nytt år- nytt liv som vanligt. Jag gick ner 14,5 kg under förra året. (Gick upp två under semestern igen men nu fokuserar vi på det positiva, ok?) Nu är det dom sista jävla fettvalkarna som skall bort. Beach 2010 nådde jag aldrig helt avslappnat (höll mig i vassen) men beach 2011 - here we go!
.

1 kommentar:

Åsa sa...

14.5 kg!! Det är ju jätte mycket.
Typ lika mycket som jag vill bli av med när jag är gravid.
Kämpa på!!
Kram