tisdag 12 juli 2011

Operationen har gått bra

Peter har blivit opererad i höften idag. De har satt titanskruvar i hans bäcken. Operationen har gått bra och om röntgenbilderna imorgon ser bra ut kommer han tillbaka till Visby imorgon *hoppas*.
När jag pratade med honom direkt efter att han vaknat satt ännu ryggmärgsbedövningen i så då var han bara trött, men sen fick han jätteont och dom fick inte ordning på morfindosen på en gång. Det gör så ont i hela mig oxå när jag hör hur ont han har och jag inget kan göra. Inte ens hålla hans hand... Jag hoppas verkligen att han kommer tillbaka till Visby imorgon (Och snart hem hit). Jag saknar honom så himla mycket fast jag träffade honom igår.

Stort tack till alla er som tänker på oss. Era varma ord uppskattas av både mig och Peter.

1 kommentar:

Maria Grönhagen sa...

Kram! Hoppas det går bra!