torsdag 19 juni 2008

Häst-vilodag

Idag har pojkarna fått vila, Nalles ben hade svullnat lite grann efter gårdagens eskapader. Han är dock inte halt så imorgon blir det nog en tur för hans del. Saffe gick hårt igår = vila idag.

Själv så har jag varit ute och gått med stavar, 35 min. Det är faktiskt ganska skönt, med lite bra musik i öronen och vackert väder så är det helt ok att trampa omkring ute på bygden. Och ska jag och Saffe debutera 8 mil så är det nog bäst att jag boostar min egen (obefintliga) kondis oxå... Dessutom så är ju målvikten 12 kg från dagsläget, så jag får nog börja göra mer än bara gå. Typ sluta äta och lite andra såna småsaker

Nu galopperar dom i hagen hör jag, tror det kan vara deras sätt att säga att det är dags att gå in och äta kvällsmat. Bäst att tillgodose deras behov.

Och förresten så fattar jag inte varför det bara går att ha blankrad i bloggen varannan dag?! (Idag gick t.ex. inte)

Inga kommentarer: