måndag 30 juni 2008

Masserat så armarna är lama


Idag har alla hästarna fått massage. Det är lite jobbigt men det är ju bra för dem och dom tycker ju att det är så mysigt. Saffe med arnika, de andra två utan. Saffes ben såg fint ut idag, han var något lite varm i hoven men inget halt, så det blir hopplektion imorgon och jag är bara aningens nervös... :-/ Peter skall följa med och ta kort iallafall, och det känns alltid lite bättre när han är med.

Släppte alla hästarna i trädgården en stund, så dom fick gå och beta. Ja, inte hela trädgården då, för då hade dom väl ätit rosorna och lämnat gräset, men en liten bit av den, närmast hagen. Dom gillar att gå så, tror dom känner sig lite wild and crazy då...

Kom igång med min egen träning idag igen, promenad med stavarna 35 min. Ska försöka följa ett schema som var i Aftonbladet idag, det var på 2 veckor. Får väl se, om jag hinner imorgon (eller orkar), men jag måste verkligen... Ingen annan kommer ju att göra det åt mig, liksom! Om det är fint väder kanske jag t.o.m. cyklar till jobbet imorgon, men jag lovar inget.

Dags att krypa in under myggnätet som jag köpte igår, sova min skönhetssömn och så vakna utvilad inför jobb och hoppning imorgon. Håll tummarna!

Inga kommentarer: