onsdag 24 juni 2009

It´s back...

Jo, det är den, Saffes galla höger fram. 3000:- åt helvete dessutom, eftersom behandligen på kliniken uppenbarligen inte gjorde susen. Han är dock fortfarande inte halt eller varm... Jag bryter ihop vilken sekund som helst.

Dessutom är jag irriterad ikväll. Skulle på styrelsemöte inne i stan kl. 19.00. Ingen kommer. Är mötet inställt? Varför vet alla utom jag?!

Dessutom har jag ont i käften ännu och nu har jag åkt på en häääärlig sommarförkylning dessutom. Inte mitt livs bästa dag idag, alltså.

Glädjande är dock att lilla fölis är UNDERBAR och verkar må fint. Samt att Peter gillar mig fastän jag är tjurig och luktar kloak ur käften. Och så är det faktiskt sommarväder :-)




Lilla Ariel fyra dagar är lite trött


Hörni. Ta det lugnt.

.

Inga kommentarer: