måndag 29 juni 2009

Äntligen sommar

Nu är det varmt och skönt på riktigt. Sådär så det nästan blir outhärdligt att åka i gammel-Volvon som inte har AC (Utan KD). I love! När man inte måste pälsa på sig flera lager för att inte frysa, när man kan gå ut barfota, rida i t-shirt... Ni vet, allt det där!

Varit i stan och klippt håret idag, det var jätteskönt. Det gör väldigt mycket, dels att bli ompysslad en stund, men oxå att bli lite fräschare i håret. Känns som en ny människa, nästan.

Saffe har vilat idag, skall ta en uteritt imorgon. Skulle ha ringt Erling och bokat hopplektion idag egentligen, men fick inte tag på Ingela så jag visste inte om jag skulle boka in Connie oxå eller inte. Får vänta till imorgon och se. Det skall bli kul att komma igång igen!
Och nu ikväll när jag kvällsfodrade så var gallan på höger fram.... BORTA! Bara sådär. Fantastiskt. Får se om den är tillbaka imorgonbitti. Skulle inte förvåna mig alls.

I övrigt är allt som det är och brukar vara. Ganska bra alltså. Vi har målat dörrarna på magasinet i helgen och det blev jättefint, stor förändring faktiskt. Skall fortsätta med stalldörrarna så snart vi hinner. (Måste ju jobba oxå, dessvärre)

Michael Jackson har dött. Ingen som missat det antar jag. R.I.P. Du var en stor artist.

.

Inga kommentarer: