söndag 20 juli 2008

Idag var Dagen D

Idag var Dagen D. Klockan är nu 00.50 och sista gästen har inte gått, Henrik och Peter sitter nere i soffan och dricker vin. Jag har dock ursäktat mig, skall inom tre minuter sova. Första gästen kom ganska prick 13.00 och sedan har det varit full rulle. Om jag har räknat rätt (skall räkna igen imorgon när det inte är så.... dimmigt lixom) så har det varit 53 pers här idag. Vi hade beställt mat till 55 och har ungefär massor kvar. Nu blir det ära potatissallad och kalkon i en vecka eller två. Katterna får hjälpa till.

Det har iallafall varit en toppendag med mycket trevligt folk och härliga gamla vänner, fina presenter har vi fått (återkommer om det imorgon när jag inte är så... yr lixom) Känns som att allt varit lyckat. Men nu måste jag verkligen sova. Natti.

Inga kommentarer: