torsdag 31 juli 2008

Lugna gatan

Idag har vi mestadels tagit det lugnt. Vi har faktiskt SEMESTER!

Vi var inne i stan och åt på Joda, för att fira min namnsdag. Det är alltid gott på Joda. Kollade runt lite, köpte ny dvd eftersom den andra helt plötsligt kan få för sig att den inte vill just då...

Målade lite på garaget. Det blir så fint så, känner mig verkligen duktig, för måla är bland det tråkigaste jag vet, men jag gör det ändå för det blir ju så fint. Och jag vill gärna stryka så många saker som möjligt från min obeskrivligt långa "att göra"-lista.

Saffe fick gå en lugn tur tillsammans med Madde nu ikväll när det blivit lite svalare. Hade tänkt backträna med honom men bestämde mig för att göra det på lördag istället så kanske han är hanterbar på söndag. Fast på söndag är det garanterat kofritt iallafall, och det är ju alltid en fördel. Gick förbi kor idag och han skötte sig fint för att vara han, men han blir ju spänd som en fiolsträng...

Imorgon skall Peter och jag vara statister i "Den döende dandyn", och sen efter det så är det trav, Madde skall starta. Håll tummarna, det behövs nog...

Inga kommentarer: